Покрокова інструкція продажу ковроліну
- Головна /
- Блог /
- Килимові вироби /
- Покрокова інструкція продажу ковроліну
Продаж ковроліну - це не тільки процес отримання грошей і відвантаження матеріалу покупцеві. Насправді продаж килимового покриття - це складний процес підбору матеріалу, який найкращим чином буде виконувати покладені на нього обов'язки. Яскравим прикладом може служити правильно підібране взуття для гри в футбол. Буде дуже незручно грати в футбол в туфлях.
І навпаки буде не комфортно використовувати футбольні бутси в якості щоденного взуття. Продаж ковроліну в спеціалізовані приміщення - наприклад - офіси, виробничі приміщення, ресторани, готелі - вельми складна і відповідальна робота, яка повинна бути ретельно продумана і підготовлена. Для правильної роботи з проектними продажами, необхідна наявність теоретичних знань і практичного досвіду реалізації складних технічних проектів в життя.
Такого роду досвід накопичується роками продажу і реалізації об'єктних продажів.
Продаж і монтаж ковролін на великі комерційні підприємства і приміщення передбачає наступні етапи:
- експертиза основи;
- складання загального кошторису;
- складання проекту дизайну;
- пошук постачальника/тендер;
- поставка матеріалу;
- виконання монтажних робіт;
- прийом-передача робіт;
- експлуатація приміщення;
- гарантійне обслуговування приміщення.
Зупинимося докладніше на кожному етапі
- Експертиза основи. Етап, на якому потрібно з'ясувати всі необхідні деталі для виконання робіт по об'єкту, включаючи розрахунок необхідної кількості матеріалів, складання списку необхідних і прихованих робіт, розрахунок витрат часу, який буде витрачено на виконання робіт по установці покриттів.
- Складання загального кошторису. Етап, на якому всі отримані в ході експертизи основи дані оцифровуються, тобто отримують оціночну вартість. На даному етапі продажу ковроліну з'являється відносна загальна сума, яка буде витрачена на процес заміни ковроліну.
- Складання проекту дизайну. На цьому етапі, складається дизайнпроект, в якому розробляється дизайн підлогового покриття, підбирається матеріал, його технічні характеристики співвідносяться із зовнішнім виглядом. Після узгодження дизайн проекту, з'являється можливість точно оцінити вартість необхідних матеріалів і покриттів для підлоги. Важливо, щоб підібране по дизайну покриття відповідало типу приміщення не тільки візуально, але і технічно. Таким чином, потрібно розбиратися як вибрати ковролін, який ковролін підходить для готелю, а який для офісу або будинку. Якщо все переплутати і замість офісного ковроліну в комерційне приміщення укласти ковролін для будинку - він не впорається з покладеними завданнями і швидко прийде в непридатність.
- Пошук постачальника/тендер. Отримані дані експертизи основи і дизайн проекту дають поняття: які матеріали будуть задіяні на об'єкті, і які роботи необхідно виконати для їх установки. Ця технічна інформація стає основою для створення тендерної заявки, головного документа для проведення тендеру, в ході якої вибирається постачальник матеріалів і послуг, який продасть матеріал і виконає роботи.
- Поставка матеріалу - закупівля і доставка матеріалу на об'єкт для підготовки до робіт.
- Виконання монтажних робіт - дуже важливий етап, якість виконання якого безпосередньо впливає на експлуатацію килимового покриття на об'єкті. Погано підготовлена основа дуже знизить термін служби покриття. Навіть найякісніший ковролін швидко прийде в непридатність, якщо його укласти на неякісну основу.
- Прийом передача робіт - момент, коли замовник оглядає фронт доручених і виконаних робіт на відповідність їх нормам і вимогам.
- Експлуатація приміщення - використання приміщення за призначенням.
- Гарантійне обслуговування приміщення - виконання гарантійних зобов'язань по об'єкту.