Покрокова інструкція продажу ковроліну

Пошаговая инструкция продажи ковролина
9 Березня 2016
  •  
  •  3885

Продаж ковроліну - це не тільки процес отримання грошей і відвантаження матеріалу покупцеві. Насправді продаж килимового покриття - це складний процес підбору матеріалу, який найкращим чином буде виконувати покладені на нього обов'язки. Яскравим прикладом може служити правильно підібране взуття для гри в футбол. Буде дуже незручно грати в футбол в туфлях.

І навпаки буде не комфортно використовувати футбольні бутси в якості щоденного взуття. Продаж ковроліну в спеціалізовані приміщення - наприклад - офіси, виробничі приміщення, ресторани, готелі - вельми складна і відповідальна робота, яка повинна бути ретельно продумана і підготовлена. Для правильної роботи з проектними продажами, необхідна наявність теоретичних знань і практичного досвіду реалізації складних технічних проектів в життя.

Такого роду досвід накопичується роками продажу і реалізації об'єктних продажів.

Продаж і монтаж ковролін на великі комерційні підприємства і приміщення передбачає наступні етапи:

  • експертиза основи;
  • складання загального кошторису;
  • складання проекту дизайну;
  • пошук постачальника/тендер;
  • поставка матеріалу;
  • виконання монтажних робіт;
  • прийом-передача робіт;
  • експлуатація приміщення;
  • гарантійне обслуговування приміщення.

Зупинимося докладніше на кожному етапі

  1. Експертиза основи. Етап, на якому потрібно з'ясувати всі необхідні деталі для виконання робіт по об'єкту, включаючи розрахунок необхідної кількості матеріалів, складання списку необхідних і прихованих робіт, розрахунок витрат часу, який буде витрачено на виконання робіт по установці покриттів.
  2. Складання загального кошторису. Етап, на якому всі отримані в ході експертизи основи дані оцифровуються, тобто отримують оціночну вартість. На даному етапі продажу ковроліну з'являється відносна загальна сума, яка буде витрачена на процес заміни ковроліну.
  3. Складання проекту дизайну. На цьому етапі, складається дизайнпроект, в якому розробляється дизайн підлогового покриття, підбирається матеріал, його технічні характеристики співвідносяться із зовнішнім виглядом. Після узгодження дизайн проекту, з'являється можливість точно оцінити вартість необхідних матеріалів і покриттів для підлоги. Важливо, щоб підібране по дизайну покриття відповідало типу приміщення не тільки візуально, але і технічно. Таким чином, потрібно розбиратися як вибрати ковролін, який ковролін підходить для готелю, а який для офісу або будинку. Якщо все переплутати і замість офісного ковроліну в комерційне приміщення укласти ковролін для будинку - він не впорається з покладеними завданнями і швидко прийде в непридатність.
  4. Пошук постачальника/тендер. Отримані дані експертизи основи і дизайн проекту дають поняття: які матеріали будуть задіяні на об'єкті, і які роботи необхідно виконати для їх установки. Ця технічна інформація стає основою для створення тендерної заявки, головного документа для проведення тендеру, в ході якої вибирається постачальник матеріалів і послуг, який продасть матеріал і виконає роботи.
  5. Поставка матеріалу - закупівля і доставка матеріалу на об'єкт для підготовки до робіт.
  6. Виконання монтажних робіт - дуже важливий етап, якість виконання якого безпосередньо впливає на експлуатацію килимового покриття на об'єкті. Погано підготовлена основа дуже знизить термін служби покриття. Навіть найякісніший ковролін швидко прийде в непридатність, якщо його укласти на неякісну основу.
  7. Прийом передача робіт - момент, коли замовник оглядає фронт доручених і виконаних робіт на відповідність їх нормам і вимогам.
  8. Експлуатація приміщення - використання приміщення за призначенням.
  9. Гарантійне обслуговування приміщення - виконання гарантійних зобов'язань по об'єкту.

Товари беруть участь в огляді

Ковролин Beaulieu Real Sidney
в наявності
Ковролин Барокко
в наявності
Коммерческий ковролин Condor Fact
в наявності
Ковролин Balta Wellington
Ковролин Armstrong M 420